درباره تصویر تخیلی( ستارگان – فضا- سفینه ای بچه ها درون آن سوارند.)
عاشقان خدا

سفینه فضایی که ما سوار آن شده ایم خیلی بزرگ است وبا سرعت زیاد در حال حرکت است و و بیرون تاریک است

و ما از سیاره ی زمین دور می شویم و من نباید کمربندم را باز کنم و در فضا اجسام بی وزن می شوند  و ما حالا به

کره ی ماه رسیده ایم و من باید با لباس فضایی روی کرهی ماه پیاده شوم و کره ی ماه خیلی زشت است و مانند سیاره

ی زمین سرسبز نیست و همه جا سکوت است و از صدای جیک و جیک پرندگان واز درختان و گل ها خبری نیست و

من وقتی در زمین بودم و ماه را با تلسکوپ مشاهده می کردم و نورانی می دیدم با خود فکر میکردم کرهی ماه چه

جای زیبایی است اما الان که در آن جا هستم جز از سنگ و غبار چیزی نمی بینم و انسان در آن جا احساس دلتنگی

می کند و من می خواهم هر چه زودتر بعه سیاره ی خودم برگردم.



نظرات شما عزیزان:

آوينا
ساعت22:14---12 بهمن 1393


سفید برفی
ساعت18:45---8 آذر 1392
خخخ تف

SARA
ساعت18:40---8 آذر 1392
عالییییییییییییییییییییییییییی یی بود!!!!!!!

مهدی
ساعت18:32---25 دی 1391
وبقشنگیه یه سر به من بزن نظر یادت نره

محمد مهدی محمدی
ساعت22:13---13 آذر 1391
تحقیقتان عالی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, توسط علی عبادی |